DUNLOP
text_products
Dunlop folosește mai multe tehnologii brevetate pentru a asigura performanța anvelopelor sale. Anvelopele realizate pentru diferite condiții de conducere sunt dezvoltate pe baza anumitor tehnologii.
- Scut de zgomot. Tehnologie de protecție împotriva zgomotului. Vă permite să reduceți nivelul de zgomot cu până la 50% . Această tehnologie introduce un strat avansat de spumă poliuretanică în interiorul anvelopei pentru a reduce zgomotul. Astfel, tehnologia vă permite să reduceți zgomotul fără a compromite performanța.
- Sistem cu lame multiple. Dunlop folosește această tehnologie în producția de anvelope de iarnă. Structura unor astfel de anvelope de iarnă are mai multe tipuri de benzi de rulare, fiecare dintre acestea fiind potrivită pentru condiții speciale de condus de iarnă.
- Sistem specific de scaune cu talon. Această tehnologie a fost dezvoltată pentru călărie precisă. Oferă întărire peretelui lateral al roții, care, la rândul său, întărește legătura dintre anvelopă și jantă pentru o structură mai puternică și o stabilitate sporită. Drept urmare, astfel de anvelope sunt mai controlabile, mai stabile și vă permit să luați viraje cât mai precis posibil.
- Anvelope RunOnFlat. Dunlop a dezvoltat această tehnologie pentru a vă permite să conduceți o anumită distanță (până la 50 de mile), chiar și cu o anvelopă deflată. Cu toate acestea, aceste anvelope pot fi utilizate numai pe vehicule proiectate în acest scop și echipate cu sistem TPMS.
- 4D Nano Design este o tehnologie pentru modelarea computerizată și optimizarea caracteristicilor compusului de cauciuc, în funcție de scopul unui anumit model de anvelopă.
- Silent Core este o tehnologie de absorbție a zgomotului care presupune echiparea anvelopelor cu o inserție specială din poliuretan care reduce zgomotul.
- SUN SYSTEM este un sistem proprietar de la Sumitomo Rubber Industries care combină mai multe procese de fabricație pentru a crea o singură linie de producție, compactă și automată, pentru a produce anvelope cu geometria ideală a anvelopei.
- Știftul AntiTilt este un știft direcțional cu formă unică, cu un miez teșit, o bază mai largă și doi dinți ascuțiți. Știftul pătrunde perfect în gheață, este fixat bine în anvelopă, cântărește puțin și este mai puțin supus la uzură.
- Lamelele Miura Ori 3D sunt lamele extra-lungi în zig-zag utilizate pe anvelopele de iarnă Dunlop pentru a ajuta blocurile benzii de rulare a anvelopelor să se adere pe suprafețele neuniforme ale drumului.